Aanbod
Goed Thuis stelt indicaties voor de zorgverzekeringswet voor zorgorganisaties, die zelf (tijdelijk) geen wijkverpleegkundige hebben. Met het inschakelen van Goed Thuis is uw organisatie verzekerd van indicaties die voldoen aan wet- en regelgeving en het door V&VN opgestelde normenkader. Onze wijkverpleegkundigen werken onafhankelijk en kunnen daarmee ook voor (on)gecontracteerde zorgaanbieders indiceren.
Wij werken met het elektronisch cliënten dossier (ECD) NEDAP. Wanneer uw organisatie ook met NEDAP werkt, dan is het mogelijk dat wij in uw ECD het zorgplan aanmaken. De zorgvraag wordt tijdens een huisbezoek bij de cliënt in kaart gebracht. Aan de hand van dit huisbezoek wordt de indicatie gesteld en door onze wijkverpleegkundige naar u verzonden via beveiligde mail. Voor ongecontracteerde zorgorganisaties zal, daar waar mogelijk, ook de benodigde machtiging worden ingevuld.
Na de indicatiestelling monitoren wij de doelmatigheid van de zorgverlening. Wij koppelen hiervoor een vaste wijkverpleegkundige aan uw organisatie. Deze wijkverpleegkundige is uw vaste aanspreekpunt en zal met regelmaat contact met u opnemen.
De monitoring wordt geregistreerd in uw ECD. Zo is het voor de zorgverzekeraar inzichtelijk dat er een wijkverpleegkundige betrokken is bij uw organisatie.
Voordelen voor u als zorgorganisatie
- Onafhankelijke indicatiestelling
- Oplossing bij een (tijdelijk) tekort aan wijkverpleegkundigen
- Extra capaciteit bij onvoorziene werkdruk bijvoorbeeld door ziekte of (zwangerschaps)verlof
- Onafhankelijke second-opinion
- Op verzoek ondersteuning bij auditeren of inspectiebezoek
- Monitoring van de geleverde zorg
Wilt u als organisatie samenwerken met Goed Thuis dan dient u onderstaand formulier in te vullen.
Na ontvangst van uw formulier nemen wij z.s.m. contact met u op.